© 2024 solvo B.V.

Bloedverlies buiten menstruatie om, oorzaak eisprong?

Hallo allemaal, Ik ben sinds juli/augustus vorig jaar gestopt met de pil omdat ik zwanger wil worden. Nu heb ik de laatste maanden tijdens mijn eisprong (of er net na) bloedverlies. Ook heb ik links en rechts onder in mijn buik pijn of is het gevoelig.Is dit normaal? er zitten ook slijmpropjes bij, net als wanneer je ongesteld bent. Moet ik hiermee naar de dokter of is dit normaal? Alvast hartelijk dank!!


Zolang dit bij een beetje bloedverlies blijft dan is het idd gewoon van de eisprong. Heb ikzelf ook een aantal maanden gehad na m'n laatst bevalling. Als het veel is of lang aanhoudt dan wel beter even vragen aan de huisarts.

label.Geplaatst op 2009-02-10 15:58:36


Ja het is vanochtend begonnen nog niet over. wel iets minder nu, en wat meer bruin bloed. Bedankt voor je reactie!

label.Geplaatst op 2009-02-10 16:43:47

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren