© 2024 solvo B.V.

Bloedverlies tijdens vrijen

Hallo, Ik ben 29 jaar en heb sinds een paar jaar hevig bloedverlies tijdens het vrijen. Een aantal jaar geleden heb ik geen leuke ervaringen op sex-gebied gehad waardoor ik weet dat de binnenkant van mijn vagina ernstig beschadigd is. Dit heeft een gynaecoloog mij verteld. Dit zou ook tijd kosten om te laten genezen. Inmiddels ben ik 5 jaar verder en nog steed last van veel bloedverlies en pijn bij het vrijen. Ik heb dit probleem meedere malen besproken met een gyn maar werd afgescheept met de boodschap dat er niks aan te doen is. Bij het plaatsen van mijn mirenaspiraal waarschuwde ik de gyn dat ik snel bloedingen heb en die vroeg of ik daar al langer last van had. Hij vertelde mij daarna ook dat er wel degelijk wat aan te doen is in de vrom van de baarmoederwand bevriezen. Kan iemand mij vertellen of dit erg pijnlijk is, gevolgen zijn voor eventuele zwangerschap en hoe het in zijn werk gaat dan..


Hoi, ik ben zelf een vrouw van 41 jaar en heb op mijn 19e een baarmoedermondbevriezing ondergaan. Het is niet pijnlijk, hooguit een vreemd gevoel. Een week of zes tot acht heb je een beetje gezwollen gevoel rond je baarmoeder en mag je geen sexueel contact hebben, tenminste als dit niet anders is geworden, het is bij mij natuurlijk al heel lang geleden. Ik heb daarna twee kinderen gekregen zonder enige moeite, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik zou je aanraden om het gewoon te laten doen. succes

label.Geplaatst op 2009-02-19 14:47:17

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren