© 2024 solvo B.V.

Bloedverlies tussen menstruatie door.

hallo, Ik heb sinds gister bloedverlies terwijl ik in de 2de week van mijn pil zit. Het is een beetje bruinig rood en niet veel maar ook niet heel weinig. Ik heb de dokter al gebelt maar die zegt dat het niet echt kwaad kan. Ook heb ik een zwangerschapstest gedaan maar ben niet zwanger. Ik heb bij het bloedverlies ook beetje last van mijn onderbuik wat ik eigenlijk normaal ook heb als ik ongesteld ben. Wat zou dit kunnen zijn?? ik ben gelijk bang voor een soa omdat je daarbij ook tussen door bloed kan verliezen. Ik heb al 4 jaar een vaste vriend dus het zou eigenlijk niet kunnen. wie weet wat het kan zijn of heeft dit ook gehad?? hoop dat iemand me kan helpen. bedankt.


Hoi, Toen ik aan de pil was had ik ook wel eens bloedverlies dat wat donkerder was. Als ik dan uitrekende wanneer ong. mijn eisprong zou moeten zijn zou het kloppen met het bloeverlies. Het zou dus ook bij jou kunnen dat het je eisprong is en dat je die voelt en dat daar het bloedverlies vandaan komt. Meestal als het bloed donkerder is, is het meestal wat ouder bloed.

label.Geplaatst op 2010-04-17 11:16:33

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren