© 2024 solvo B.V.

Bloedverlies

ik moet volgende week donderdag ongesteld worden en nu had ik gisteren al een beetje bloedverlies niet heel veel en vandaag niks meer wie heeft er ook last van en heeft dit met je hormoonspiegel te maken want ik slik geen pil en ik heb vorig jaar een uitstrijkje gehad en dat was goed en afgelopen maart is er een poliep verwijdert en die was goedaardig ik ben 37 en ik heb er nog nooit last van gehad .wie herkent dit?


hoi ik zou bijna zeggen dat dit innesteling bloed zou kunnen zijn maar het kan ook zo zijn dat je gewoon eerder je menstruatie krijgt ik weet niet of het nu door gezet heeft bij je? groetjes agnes

label.Geplaatst op 2004-05-26 20:44:20


Hallo, Ik heb altijd een paar dagen en soms zelfs een week voordat ik ongesteld moet worden wat oud bloedverlies, schijnt met hormonen te maken te hebben... Er kunnen allerlei redenen voor zijn voor tussentijds bloedverlies. Je kan ook een poliepje o.i.d hebben. Als je graag wilt weten wat het precies is raad ik je aan er even naar te laten kijken bij de huisarts. Met bloedingen na het vrijen is het zeker verstandig even naar de huisarts te gaan, maar uit je verhaal maak ik op dat dat het niet is. Groetjes!

label.Geplaatst op 2004-06-05 22:47:06

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren