© 2024 solvo B.V.

Borsten

Help! ik ben al een paar maanden in de overgang en ik heb vreselijke pijn aan mijn borsten. Dat duurt wel 3 weken per maand, en nu ook, het is net of ze heel zwaar vol met melk zitten, en het doet heel erg pijn, en snachts kan ik er soms niet van slapen. De dokter wilde wel hormonenpleisters voorschrijven of de pil, maar dat wil ik niet. Moet ik dan maar jarenlang pijn hebben, of weten jullie iets anders dan hormonen?


Iemand had het over mastopatie, wat is dat?

label.Geplaatst op 2004-05-10 14:47:24


kun je vinden in ziekte beelden enz. Noah

label.Geplaatst op 2004-05-29 13:54:02

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren