© 2024 solvo B.V.

Bruine bloeding tijdens de pil

hoi mijn naam is ellis, het zit als volgt ik heb nu al voor de tweede of derede keer dat ik terwijl ik de pil slik, bruine afscheiding. vergelijkbaar met wat voorkomt voor of na de menstruatie. daarnaast is mijn afscheidig al een tijdje regelmatig een beetje licht roze achtig. ik slik al een paar jaar de pil en nou vraag ik me af of ik me hier zorgen over moet maken, of niet....


Hoi ellis Dat is inderdaad heel vervelend. Even een vraag, is je menstruatie regelmatig en heb je al meer problemen gehad omtrent je pil? Het kan namelijk zijn de je pil niet voldoende werkt en dat je daarom bloed verliest tussentijds. Heb je daarbij ook pijn in je buik? Als je echt veel last heb zou ik je toch aanraden even langs de huisarts te gaan. Veel liefs

label.Geplaatst op 2007-05-09 11:37:54

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren