© 2024 solvo B.V.

Bruinverlies

Hallo, wij proberen sinds een half jaar zwanger te worden en nu heb ik altijd 5 dagen vóór ik ongesteld moet worden al bruinverlies. Ik maak me er een beetje ongerust over want misschien kan door dit vroege bruinverlies het eitje niet innestelen of zo? En komt dit bruinverlies veel vaker voor bij vrouwen? Bedankt alvast!


Hallo Pierrotje, wat bedoel je eigenlijk met bruinverlies?? een beetje verlies van 'oud bloed'? Ik had namelijk bij de zwangerschap van mijn eerste kind ook een beetje bruine afscheiding, leek een beetje op oud bloed, duurde een dag of 3, ook net voor mijn verwachte menstuatie, ik dacht toen in de eerste instantie dat ik gewoon ongesteld was, maar later bleek het een innestelingsbloedinkje te zijn, dus ik hoop voor je dat het dat bij jou ook is... Sterkte.

label.Geplaatst op 2003-09-25 14:12:20


Hi, Bedankt voor je antwoord! Ja, met bruinverlies bedoel ik \'oud bloed\' en soms is het zelfs meer dan dat, dan is het waterig rood. En ik heb het gewoon elke cyclus weer, vanaf 5 dagen vóór mijn ongesteldheid. Ik word er een beetje moedeloos van. Want zodra ik het weer zie kan ik er al vanuit gaan dat ik ongesteld word... Had jij de keren ervoor ook bruinverlies of was dat alleen bij je zwangerschap? Als het het eerste is is er dus nog hoop voor mij :)

label.Geplaatst op 2003-09-29 10:48:03


Hallo Pierrotje, ik had alleen echt duidelijk bruinverlies voor mijn zwangerschap, het spijt me als ik je hiermee teleurstel. Ik hoop voor jou dat het toch een innestelingsbloeding is.... en dat je snel een positieve test hebt. Ben je al lang aan het proberen zwanger te worden? groetjes.

label.Geplaatst op 2003-09-29 21:12:37

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren