© 2024 solvo B.V.

Buikpijn

ik ben dus nu sinds 25-9 gestopt met pil en heb op 9-10 eisprong gehad en nu heb ik sinds 2 dgn pijn in mijn buik niet constant maar gewoon bij te hard gaan zitten en rekken of als mijn dochter op mijn buik klimpt.Ik kan nog niet testen want dat is te vroeg en ik moet pas rond 22-10 menstrueren maar zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben mijn weerstand is ook wat verminderd.En dat had ik bij mijn dochter toen ook.Wat is jullie idee groetjes heidi


Als ik jou was zou ik maar gewoon rustig afwachten tot je een test kan doen. Zo te horen wil je heel graag weer een baby. Dan ga je van alles voelen. Ik ben na 3 kids van mijn 35ste tot mijn 42ste bezig geweest, nou, en ik werd oplaatst gewoon schijnzwanger, er kwam zelfs melk uit mijn borsten tegen de tijd dat ik ongesteld moest worden, en dan werd ik het toch. Je hebt zo'n groot verlangen, maar bij mij werd het een obsessie en dat is echt niet leuk. Dus als je het kunt: gewoon niet aan een zwangerschap denken, of zo min mogelijk, dan lukt het vanzelf. En als je pas 25 bent, zal het wel snel lukken, als het je eerste niet is, meestal binnen 4 maanden! Veel geluk, ik wou dat ik nog zo jong was!

label.Geplaatst op 2003-10-15 13:06:59

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren