© 2024 solvo B.V.

Carrière-baby

Hey, Hier een stukje van een krantenartikel dat ik laatst las: \"Een nieuwe kluif voor ethici: Een jong bankiersechtpaar in Engeland wil pas kinderen als beide partners in hun werk de top hebben bereikt. Om zich van nageslacht te verzekeren laten ze de bevruchting nu vast plaatsvinden en vriezen ze de embryo\'s in tot kind en loopbaan te combineren zijn.\" Ik vroeg me af wat de kans van slagen zou zijn, ervanuitgaande dat de vrouw rond de vijftig zal zijn of misschien ouder x Silvia


heel walgelijk, een belediging van Gods schepping, deze mensen zijn gedegenereerd.

label.Geplaatst op 2004-02-24 09:36:36


Te belachelijk voor woorden!Net zoals de klinieken trouwens die bepalen of het jongen of meisje zal worden! Ik begrijp niet dat er medici zijn die aan dit soort dingen meewerken!

label.Geplaatst op 2004-02-24 10:57:53


Ja echt belachelijk zeg!! Afgezien van de leeftijd van de vrouw als ze de cryo zou laten terugplaatsen wanneer het haar uit komt, is de kans van slagen zo'n 10%. En op haar leeftijd dan zou dat best nog wel eens wat minder kunnen zijn. Het zou verboden moeten worden!!! Rolanda

label.Geplaatst op 2004-03-18 21:57:04

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren