© 2024 solvo B.V.

Clearblue

Hallo, Ik heb de agelopen 2 maanden de clearblue ovulatie testen gebruikt. Weet iemand hoelang het kan duren voordat je ook daadwerkelijk in verwachting bent?


Dat weet je nooit. Ik was altijd de eerste of tweede maand gelijk zwanger, maar ik heb 4 kinderen tussen mijn 21ste en 27ste gekregen, maar na mijn 35ste werd ik niet meer zwanger. Dus het kan 1 maand duren, of 6 maanden of 6 jaar of nooit. Dat is niet aan ons mensen om zoiets te beslissen. Je KRIJGT een kind, het wordt je gegeven. Mijn dokter zegt dat een vrouw het meest vruchtbaar is tussen haar 17de en 25ste, daarna neemt het al ietsjes af, na je 30ste nog meer en heb je kans op miskramen, na je 40ste is de kans op zwangerschap nog minimaal. Maar ik neem aan dat je 23 bent? Dan zou ik gewoon 6 maanden proberen, en als er dan nog niemand zich aanmeldt, dan zou ik naar de gyneacoloog gaan.Maar het kan ook aan het zaad van je man liggen. Maar als ik jou was, zou ik gewoon vrijen en nergens aan denken. Ik ben een keer zwanger geworden en die bevruchting moet 1 dag nadat ik ongesteld was geweest, plaats hebben gevonden, raar he?

label.Geplaatst op 2004-04-09 10:16:08


Hallo Aimee, Dank je wel voor je tegenberichtje. Misschien heb ik wat onduidelijk neergezet. Ik weet dat je kinderen krijgt en niet neemt. En ja ik ben 23. Ik weet ook dat als er geen kinderen zijn gekomen met een 1,5 jaar dat het niet alleen aan mij hoeft te liggen, maar ja ik mag me daar nu nog niet druk over maken, ik ben pas vanaf februari dit jaar bezig.

label.Geplaatst op 2004-04-09 11:58:15


Ja, het zal heus wel lukken, joh. Meestal lukt het gewoon wel. Je hebt tenslotte een prima leeftijd ervoor!

label.Geplaatst op 2004-04-09 15:16:59

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren