© 2024 solvo B.V.

Clomid

Hallo, Het lukt maar niet om zwanger te worden. Nu moeten we nadenken over hormoontabletten. Heeft iemand ervaring met het slikken van clomid en zoja wat zijn de bijverschijnselen hiervan?


Ik weet niet precies wat de bijverschijnselen zijn, alleen heeft een kennis ook dit middel gebruikt omdat het na 6 jaar nog steeds niets was, met het resultaat na een behandeling een drieling. Heel veel succes en ik hoop dat het voor jullie allemaal goed komt met de kinderwens.

label.Geplaatst op 2003-03-06 23:06:29


heb met clomid geen bijwerking gehad 8 jaar geleden heb toen een tweeling gekregen en later zonder medicijnen nog 2 dochters........... groetjes mila

label.Geplaatst op 2003-04-08 19:31:49


hallo, ik heb ook clomid geslikt zowel bij de eerste als tweede zwangerschap. het enig wat ik er van onder vond is dat ik last had van opvliegers voor de rest kan ik het me niet herinneren. in de bijsluiter staat inderdaad dat je kans hebt op een meerling zwangerschap, maar ik heb geen meerling gekregen. een kennis van mij heeft het ook geslikt en die heeft ook geen meerling. dus het is echt een kans. heel veel sterkte. ps als je meer wil weten mail me maar erika-d@planet.nl

label.Geplaatst op 2003-03-07 13:20:37


hoi, ik weet dat de kans groter is op een meerling als je clomid slikt. Gelukkig hebben jullie er positief op gereageerd, maar nu las ik laatst dat er een vrouw zwaar depressief van clomid is geworden. Zodoende wil ik graag hoe andere vrouwen erop reageren.

label.Geplaatst op 2003-03-07 21:07:37


hoi, Ik wil van alles wel zeggen maar stuur eens een email misschien kunnen we eens met msn met mekaar praten.

label.Geplaatst op 2003-03-07 21:14:32


oke mailtje is al onderwg.

label.Geplaatst op 2003-03-07 21:49:52


Ik zou trouwens ook graag negatieve of de mindere kanten van de bijwerkingen willen weten. Of zijn die er niet???Dan is mijn keuze nl zo gemaakt.

label.Geplaatst op 2003-03-07 21:51:34


ik heb nog niets ontvangen

label.Geplaatst op 2003-03-09 18:45:56


Hallo, Misschien kun je eens kijken op www.freya.nl Hier kun je veel informatie op vinden en met andere vrouwen in contact komen die hetzelfde hebben als jou! Ik heb hier ook erg veel aan! Groeten, Claudia.

label.Geplaatst op 2003-03-09 20:35:30

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren