© 2024 solvo B.V.

Curettage en dan?

Ik heb vorige week een zuigcurettage moeten laten uitvoeren. Ik was toen 6-7 weken zwanger.Alles is prima verlopen en 1 dag erna had ik ook geen bloedverlies meer of pijn. Ik moet nu een pil nemen, gracial. Ik vertrek 8 augustus op reis en zou als ik de pil verder blijf nemen op vakantie mijn maandstonden hebben. Iest anders is leuk. Nu was de vraag, zou ik volgende week zaterdag mogen stoppen met mijn pil(15de dag)? Of stop ik dan beter nu al? Krijg ik dan mijn regels volgende week? En hoe zit het met mijn HCG-waarde,hoe lang duurt dit voor dit opnieuw afgenomen is? Kan iemand me helpen met deze vragen? Alvast bedankt

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren