© 2024 solvo B.V.

Cyste en operatie?

Hallo, Wie heeft er ervaring met een operatie voor verwijdering van een cyste? En wie is er nog zwanger geworden met 1 eierstok? Hoelang duurt het herstel van zo\'n operatie en moet je in het ziekenhuis blijven? Zoja hoelang? Is er veel pijn daarna? Ze willen het bij mij namelijk doen via een kijkoperatie en daar wil ik wat informatie over hebben. Alvast bedankt DMD


Hoi, Ik heb een buitenbaarmoederlijkezwangerschap gehad en doormiddel van een kijkoperatie is bij mijn het eitje weggehaald uit mijn eileider. Dit hebben ze bij mijn gedaan door een sneetje in mijn navel te maken en vijf sneetjes van ongeveer 1 cm bij mij schaambeen. Na de operatie heb ik eigenlijk het meeste last gehad van het gas wat ze in mijn buik hadden gedaan om de organen iets aan de kant te laten gaan omdat ze het dan beter kunnen zien en erbij kunnen. Ik kreeg de eerste dag heel veel last van steken in mijn schouder door dat gas. Voor de rest blijft het sneetje bij je navel een tijdje gevoelig. Vooral toen ik weer zwanger was en mijn buik groter werd bleef dit een gevoelige plek. Mijn eileider is door deze operatie heel erg beschadigd en had weinig funcie meer werd mijn verteld. Ik heb met een goede eileider nog vrij snel twee kinderen mogen krijgen. Dus het kan wel. Heel veel sterkte

label.Geplaatst op 2004-05-31 22:40:57


Oh wat fijn zeg dat je toch nog twee kinderen gekregen hebt. Dat is namelijk iets waar ik het meeste bang van ben. Door mijn wens zwanger te worden hebben ze bij mij de cyste ondekt maar het kan zijn dat de eilijder er dan ook uit moet. heel erg bedankt voor je reactie

label.Geplaatst op 2004-06-01 08:47:03

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren