© 2024 solvo B.V.

Cyste op eierstok

hallo ik heb sinds 1,5 jaar een mirena spiraal nu is er tijdens een controle onderzoek voor geprikkelde cellen in mijn baarmoeder een cyste geconstateerd op mijn rechtse eierstok van 3 op 4 cm mijn gyneacoloog heeft mij ineerste plaats aangeraden om een maand de diane 35 pil bij te nemen en dan volgende maand te bekijken of de cyste verkleint is en als dat niet het geval is ze via kijkopperatie laten wegnemen nu heb ik de vraag ik ben belast met erfelijke ziekte reclue dit is een ziekte die in de borststreek cysten aanmaakt nu weet ik dat de hormonen van de pil dit bevorderen nu ga ik zowel de hormonen van de mirena spiraal als de hormonen van de diane pil in mijn lichaam krijgen gaan dit geen verder problemen veroorzaken met mijn reclue en gaat de cyste effectief echt kunnen verdwijnen doordat ik die pil ga bijnemen?? Kan er mij iemand vertellen wat ik zou moeten doen want ik maak me wel erg zorgen


Hoi knuffeltje Ik denk dat het het beste is om dit met je gyneacoloog te overleggen en je angsten uit te spreken, want als die dingen in je familie voorkomen zou ik wel voorzichtig zijn. Ik weet zeker dat hun jouw kunnen vertellen wat de risico's zijn en wat je anders zou kunnen doen. Sterkte!!!! groetjes Judith

label.Geplaatst op 2007-05-31 16:06:59

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren