© 2024 solvo B.V.

Cyste op eierstok , geiriteerde baarmoeder mond en gekantelde bm

hoi hoi... ik heb even een vraagje want ik weet niet wat ik ermee aan moet. het zit zo; ik heb 8 wkn na mijn bevalling de mirena laten plaatsen ik heb 2,5 mnd mijn menstruatie gehad daarna 1,5 mnd niet en toen weer wel, maar ik had iedere keer het gevoel dat ik die spiraal voelde zitten bah ik had er dus echt last van. ook tijdens het vrijen voelde ik hem echt zitten het deed gewoon pijn wat er toe leidde dat ik het vrijen meed... en dat ik na het vrijen 2 á 3 dagen bloedde... nu ben ik bij de Gyne geweest en die heeft hem per direct verweiderd! hij vertelde me dus dat mijn Baarmoeder mond flink geiriteerd was en dat ik na een echo een cyste heb op mijn eirestok van 6,4 cm. ook vertelde hij mij dat mijn baarmoeder gekanteld was... nu moet ik dus 3 maanden aan de pil om te kijken of al deze klachten door dat spiraaltje kwamen. ik moet nu 1 maand niks doen , daarna moet ik verplicht vrijen om te kijken of ik toch weer bloed na gemeenschap. hij vertelde mij dat als ik over 2,5 maand terug zou komen en die cyste niet kleiner was hij die weg laat halen. ook als ik dus na het vrijen nog bloed kreeg ik daar ook een ingreep voor, maar welke ingreep ze dan gaan doen bij die baarmoeder mond weet ik niet. ik maak me dus best zorgen om wat me te wachten staat. de Gyne zei tegen mij na het verweideren van de spiraal kan je 2 dagen een BEETJE nabloeden, nou ik kan je verzekeren ik loop leeg! zo erg had ik het zelfs niet bij mijn miskraam van 1,5 jaar geleden. ik verlies zoveel stolsels gewoon te eng voor woorden! echt grote stukken van zeker 3 tot 5 cm per stolsel! ook vraag ik me af of die cyste er niet al langer heeft gezeten want ik was de ene maand heel weinig ongesteld en de andere maand liep ik leeg! weet iemand wat mij te wachten staat over 2,5 maand? dat is 20 dec moet ik dan gelijk in het ziekenhuis blijven of duurd het nog tijden eer ik eventueel geopereerd moet worden? enwelke opereatie gaan ze uitvoeren? pffff word er niet echt vrolijk van ik heb 1 troost ik heb 3 gezonde kinderen op de wereld mogen zetten dus als er iets belangrijks weg gehaald moet worden ben ik blij dat ik mijn 3 kids heb... nou sorry voor mijn lange verhaal, maar ben een beetje erg veel ongerust groetjes mandy


Hallo, Ja als je zoveel bloedverlies hebt zo ik toch niet wachten en naar de dokter gaan hoor! Ik heb ook een Mirena spiraal en heb dat al laten veranderen en heb nog nooit bloedverlies gehad daarna dus ik denk niet dat dat normaal is!! groetjes, Babbelutje

label.Geplaatst op 2007-10-13 23:17:02


hoi hoi bedankt voor je berichtje... het bloeden is inmiddels al wel gestopt dus ik wacht nog maar ff af hoe het nu gaat verlopen... gr mandy

label.Geplaatst op 2007-10-19 13:07:20

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren