© 2024 solvo B.V.

Dove benen en armen

Gisteravond werd ik na een uur diep slapen plotseling wakker en merkte dat mijn beide armen en benen \\\'sliepen\\\'. Alsof ik op alle vier gelegen had, maar dat kan natuurlijk niet. Het duurde ook geruime tijd voor ik iets van \\\'leven\\\' terug kreeg in mijn ledematen. Het was erg angstig. Ook vandaag overdag merk ik dat mijn linker arm en been niet erg mee doen. Een ietwat prikkelend gevoel. Wie komt dit bekent voor of weet wat er de oorzaak van is.


lijkt me verstandig om even mee naar de huisarts te gaan!zeker als de verschijnselen zich voornl.voordoen aan 1 kant.

label.Geplaatst op 2003-10-24 21:20:42


hoi Dit komt mij heel bekent voor vooral mijn arm die overdag niet mee willen. ook een arm die doodgevoel geeft als ik wakker word + mijn pink en ring vinger. Ook mijn linker voet is vaak heel koud. Maar wat het is weet ik ook niet echt wel kan ik zeggen dat ik rugklachten ook heb en dat ik daar een behandeling gaat krijgen. Ik zou zeggen laat het onderzoeken want het is niet goed. Groetjes Hakira

label.Geplaatst op 2004-01-13 13:04:06

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren