© 2024 solvo B.V.

Drempel in vagina

Hoort een vagina helemaal glad te zijn van binnnen? Er zit bij mij een soort drempel in halverwege, en die voelt aan als een hobbel. Nu komt er bijna gee kanker in de vagina voor, maar is dit natuurlijk zo\\\'n drempel. Ik ben pas 19 en nog niet zo ervaren op seksueel gebeid, dus een beetje onzeker. een beetje hulp zou ik fijn vinden.


Als je je vinger erin steekt, met je handpalm tegen het haar, zal ik maar zeggen :) dan voel je vanbinnen een eindje verder een soort bobbel, dat noemen ze Gspot, men zegt dat je daar een lekker gevoel van kunt krijgen, nou ik voel daar helemaal niks in.Ik zie het eigenlijk als een soort deur van de vagina, die halverwege zit. Misschien is het wel om je man een lekker gevoel te geven als hij bij je binnendringt :) Maar dat zit er dus bij iedereen. En tussen je schaamlippen onderaan zit een heel klein bobbeltje uitwendig, dat heet clitoris, en daar kun je wel een heel fijn gevoel van krijgen. (jammer dat je geen moeder hebt die dat je allemaal haarfijn uit kan leggen)

label.Geplaatst op 2003-10-08 12:17:00

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren