© 2024 solvo B.V.

Echot wat te zien maar bloedtest is NEGATIEF en urinetest waren alle 6 POSITIEF

help vandaag naar de gyneacoloog geweest. na 6 positieve zwangerschapstesten is er een vaginale echo gemaakt. er bleek iets te zitten je zag een soort rondje ik was zo blij kon hetniet geloven. hij wou nog een urinetest doen om mij gerust te stellen maar aangezien ik een urinestoma heb besloten we een bloedtest te doen en wat bleek met onze stom verbazing NEGATIEF niet genoeg HCG hormoon meer in het lichaam en nu ik ben zo bang ben ik nu wel of niet zwanger wat staat mij te wachten help ik ben zo onzeker


hoi noah, bedankt voor je reactie het stemt mij wat positiever, ben erg bang nu ik heb vanmorgen toch nog maar de gyneacoloog gebeld (althans de assistente kreeg ik er voor) en ik moet nu a.s. woensdag 9/6 langskomen ik hoop zo dat het goed is. en dat ik zwanger ben het is zo gewenst. ik laat het jullie weten volgende week. bedankt voor jullie medeleven het doet mij erg goed het wordt een lange week. groetjes yvonne

label.Geplaatst op 2004-06-03 16:27:56


hoi Yvonne meid ik kan me voorstellen dat je het nu even niet meer weet ik zal zeker voor je duimen kun je meschien zeggen wat de gynecoloog voor antwoord had op dat er in het bloed niks tevinden was en met jou testen wel? meid ik hoop dat alles goed komt ik duim heel hard voor je groetjes Buuntje(agnes)

label.Geplaatst op 2004-06-02 21:18:45


Spannende dagen!!! Weet wat er van is, vorig jaar ben ik behandeld geweest, ICSI!!! Het duurde ook 5 dagen voor ze zeker waren dat ik zwanger was!!! Zééééééér vervelend!!! Toch hebben we een prachtige dochter!!! kusjes Ilse

label.Geplaatst op 2004-06-10 18:47:41


bedankt voor je reactie agnes, ben erg bang nu en onzeker. bah wat baal ik hier van, vanmorgen werd ik wakker en was toch misselijk en last van mijn borsten houd mijn lichaam me dan voor de gek???? ik ga denk ik vanmorgen toch nog maar even bellen ik word gek van die onzekerheid er was toch duidelijk iets te zien??? en verder heb ik geen tekenen van een miskraam. kan het zijn dat ik nog niet zo verheen ben i.v.m. met mijn inwendige urinestoma ik weet het niet meer maar ben ook nog wel bang om te bellen. ik laat je de reactie weten van mijn gyneacoloog. ik hoop zo dat ze het mis hebben.

label.Geplaatst op 2004-06-03 08:04:27


he joh kop op het gebeurd dus echt vaker hoor dat hormonen niet aantoon baar zijn bij bloed test of ook zwangerschaps test,terwijl je wel zwanger bent dus niet gelijk wanhopen en over een poosje nog eens vragen groetjes Noah

label.Geplaatst op 2004-06-03 12:23:37

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren