© 2024 solvo B.V.

Een vaan mijn binnenste schaamlippen is groter

een van mijn binnenste schaamlippen is groter. hij is ook rimpeleg en dikker en de andere niet:S kan iemand me helpen!! xx


hoi ik heb het ook, sinds een jaar of twee. het wordt ook erger. gekartelde rand. denk dat ik soms last heb bij b.v. fietsen, omdat hij groot is, buiten de buitenste schaamlippen uitsteekt en de gevoelige huid dus dubbel kan gaan zitten. al vaker met mijn angst bij huisarts geweest maar die zegt dat er niets aan de hand is. toch maak ik me zorgen.

label.Geplaatst op 2009-05-08 14:04:26

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren