© 2024 solvo B.V.

Foute inname pil (niet vergeten)

Beste, Afgelopen donderdag nam ik mijn pil (nora) in en ontdekte ik dat de pil van woensdag innam. In al mijn paniek dacht ik dat er ééntje was overgeslagen en heb ook die van donderdag onmiddellijk ingenomen. Toen ik rustig werd ging ik alles nakijken, want ik vond het vreemd omdat ik er vrij zeker van was dat ik ze niet vergeten was. Toen merkte ik op dat mijn laatste dag van de pil opeens woensdag is terwijl dat anders altijd donderdag is. Ik weet niet waar mijn missing is gebeurd: ofwel ben ik in het begin gewoon fout begonnen (lijkt me vrij onwaarschijnlijk, want ik vind het zo raar dat ik dan pas na 2 weken door heb dat ik fout zit) ofwel heb ik de vorige donderdag die donderdag ingenomen (omdat ik mijn strip fout vasthield)... ik weet het dus niet...Maar het aantal ingenomen pillen klopt dus wel (ik sta er nu dus ééntje voor) Dat betekent ook dat ik een dag vroeger stop. Mijn twee vragen: 1) is dit gevaarlijk om zwanger te worden en 2) moet ik dan de volgende keer ook een dag vroeger beginnen met in te nemen want ik zal nu dus ook een dag vroeger moeten stoppen omdat ik een pil te veel innam... (Anders heb ik een dag langer mijn pilvrije periode) Hopelijk begrijpt iedereen wat er is gebeurd en geven jullie mij wat goede raad...


ga even langs de apotheek en vraag de apotheker te spreken, hij weet er echt alles van.

label.Geplaatst op 2009-05-18 22:33:27

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren