© 2024 solvo B.V.

Gaatje in de blaas

in april ben ik geopereerd, een baarmoederverwijdering! bij deze operatie hebben ze mij de blaas lek geprik met als gevolg dat ik nu met een katheter loop en met grote tena\'s omdat de urine via mijn schede wegloopt! ik heb de hele zomer weinig og niets kunnen doen i.v.m. deze klachten. nu hebben ze drie weken geleden geprobeerd de blaas te repareren maar dat is maar deels gelukt, ik lek iets minder via de schede. voor die operatie hebben ze wel een stuk uit mijn schaamlip gehaald om het gaatje te plakken. nu is het weer afwachten hoe het verder gaat Ik zou graag weten of ewr ergens in nederland iemand is die veel van dit soort problemen afweet en waar ik terecht kan voor een onderzoek en evt operatie want mijn vertrouwen hier is aardig weg. er zijn ook bij tussentijdse operaties voor de galblaas fouten gemaakt waardoor ik zelfs op de IC terecht ben gekomen. graag reactie en alvast bedankt, sur

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren