© 2024 solvo B.V.

Gebruik van prikpil

Hoi Ik heb een vraag en hoop hier antwoord op te kunnen krijgen. Ik gebruik al vanaf mijn 13 jaar ongeveer de prikpil, en ik ben nu 24 jaar, ik heb van meerdere mensen gehoort dat de kans op eventuele zwangerscahp hier door beperkt word, of zelfs niet meer zwanger kan raken. Mijn vriend en ik hebben gemeentschap en hebben het wel over kinderen, maar mijn angst is dat ik dus niet meer zwanger kan raken door het langen gebruik van de prikpil. Ik hoop dat ik antwoord kan krijgen en dat mijn eventuele oprechte angsten aan de kant kunnen gezet worden. Al vast heel erg bedankt en ik hoop dat ik snel een reaktie krijg op me bericht. Vriendelijke groet van Draakje1984


hallo draakje, je bent wel erg jong begonnen met de prikpil. De kans dat je onvruchtbaar wordt door langdurig gebruik van de prikpil is erg groot. Je kunt je vruchtbaarheid wel laten testen in het ziekenhuis. ik hoop dat je inmiddels voor jezelf positiever nieuws hebt kunnen ontvangen.

label.Geplaatst op 2009-08-19 11:42:49

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren