© 2024 solvo B.V.

Geen menstruatie

Hallo, Ik ben gestopt met de pil niet omdat ik dat wilde maar ik was vergeten te halen en ik dacht dan sla ik een maand over. Ik zou 2 weken geleden al ongesteld moeten worden maar er komt niks. Ik heb wel steken in mijn onderbuik. Ik heb in die maand 1 x onveilige sex gehad maar 2 x een test gedaan en daar kwam niks uit. Nu vind ik het niet zo erg dat het niet komt want het zal vast wel komen maar ik ben ontzettend moe mijn ogen branden gewoon terwijl ik niet moe hoef te zijn slaap voldoende. Ik slik de diana 35 tegen acne en dat was helemaal weg en dat komt nu dus ook terug. Ik wil het lieft weer zo snel mogelijk met de pil beginnen maar dat kan pas weer als ik ongesteld wordt! Wat kan ik hier nu aan doen?


Het zal vast vanzelf komen, je hebt ook steken zeg je, dus dan is je lichaam toch iets aan t doen. Je lichaam is gewoon even in de war en heeft extra tijd nodig. Maar als je dat wilt kan je gewoon al beginnen met de nieuwe pilstrip hoor (als je echt zeker weet dat je niet zwanger bent), het enigste nadeel is dan dat je naast de pil eerst ook nog een andere anticonceptie moet gebruiken. Hoe lang de pil nog onbetrouwbaar is kan je het beste even bij je huisarts of apotheek vragen.

label.Geplaatst op 2009-02-27 23:14:20


Oke nou dan ga ik gewoon met de pil beginnen maar dan moet ik maar afwachten wanneer ik ongesteld word of gebeurd dat automatisch weer in de stop week? Maar ik heb nu een enorm vette huid en dat gaat dan hopelijk weer weg. En hopelijk ook snel mijn moeiheid want die is heel erg :-(

label.Geplaatst op 2009-02-28 17:58:27


Hoi, Ik ben inmiddels klaar met de nieuwe strip en had dus al weer ongesteld moeten worden en dat is dus nog steeds niet. Ik heb wel vieze afschijding maar geen buikpijn helemaal niks. Ik begin me wel zorgen te maken. Is dat terecht? En zit inmiddels helemaal onders de pukkels ik wordt er gek van en weet niet wat ik moet doen!!! Ik heb nog nooit zo graag ongesteld willen worden.

label.Geplaatst op 2009-03-24 21:51:10

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren