© 2024 solvo B.V.

Gestopt met de pil

ik 22 jaar ben sinds 0ktober gestopt met de pil ben tot januari elke maand ongesteld geworden sinds januari heb ik 1maand over geslagen ben nu sinds maart niet meer ongesteld geworden ben niet zwanger maar wil wel graag zwanger worden kan dat wat kan ik hier aan doen


Hallo Linnie, ik herken je verhaal, ik was 29 toen ik stopte met de pil, eerste maanden gingen goed, niks aan de hand en daarna bleef mijn ongesteldheid ook weg, soms een maand soms 2 maanden. Ik ben naar de gynacoloog gegaan. Ik heb mijn hormonen laten testen dmv bloedprikken en een echo laten maken. Ik kreeg te horen dat ik waarschijnlijk het pcos syndroom heb, mijn eierstokken maken teveel eitjes en de eitjes vedringen zich waardoor er geen eisprong plaats vind en je dus niet ongesteld kan worden. Dus ook moeilijker zwanger kunt worden. Maar er is hoop er is een behandeling met het hormoon Clomid, zodat je weer elke maand een eisprong hebt. Ik wil nu ook graag zwanger worden en heb ovulatietesten gekocht op babyboomshop.nl, ik ga het eerst zo proberen, als het niet lukt kan ik alsnog de behandeling met clomid gaan doen. Hoop dat je wat hebt aan mijn info, als je vragen hebt hoor ik het wel, Groetjes Jolanda

label.Geplaatst op 2009-08-08 10:25:47

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren