© 2024 solvo B.V.

Groei embryo niet goed

Hallo, Wie kan me helpen. Ik ben gisteren voor de eerste echo geweest in het ziekenhuis. We zouden 8 weken zwanger zijn maar het vruchtje was niet groter dan 6 weken. Dit scheelt veel. Het was 4mm ipv 16 mm wat het zou moeten zijn bij 8 weken. Het hartje klopte trouwens mooi! We liepen in het ziekenhuis vandaar dat we weten wanneer de eisprong en inseminatie is geweest. De gynaecoloog is een jonge meid die heel onzeker overkwam en moest overleggen. Ze vertelde ons, dat we over 10 dagen terug moesten komen en dat we dan meer weten. Ze was (voor mijn gevoel) behoorlijk negatief en heeft alles uitgelegd wat we moeten dan als het een miskraam wordt. Moeten we hier van uit gaan of is er ook een kans dat het kindje de groei gewoon bijtrekt en dat het misschien wat kleiner is? Natuurlijk houden we in ons achterhoofd dát het fout kan gaan, maar we proberen positief te blijven denken. Ik ben alleen nergens toe in staan en heb nergens zin in... Kan iemand me hier iets over vertellen? groetjes Mysje


hoi je bent inmiddels terug geweest in het ziekenhuis neem ik aan. ik hoop dat het kindje beter is gegroeid en dat je in ieder geval meer informatie hebt over de kansen. succes en groetjes

label.Geplaatst op 2007-03-07 22:57:50


Inderdaad ben ik teruggeweest. Sneller als we verwacht hadden. Ik vloeide. Het hartje klopte niet meer. Een emotionele achtbaan. We zijn vorige week teruggekomen en kregen verschillende opties. We hebben gekozen om het bij ons thuis te laten afkomen. Dit is vorige week gebeurd. Op naar de volgende ronde...

label.Geplaatst op 2007-03-08 10:06:56


het spijt me voor je dat het niet geod gegeaan is. veel sterkte en succes bij de volgende poging. groetjes

label.Geplaatst op 2007-03-08 12:53:30

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren