© 2024 solvo B.V.

Gynacoloog

Omdat ik een onregelmatige cyclus heb en zwanger wil worden moet ik eerdaags naar een gynacoloog. Weet iemand hoe zo een eerste afspraak verloopt en evt. daarna?


Hoi Ivana Ben je inmiddels al geweest Ik ben een hele tijd geleden alwer geweest en ik moest met medicijnen gaan beginnen, maar eerst een zwangerschapstest doen. Die blek dus positief te zijn. Mijn huisarts had me er al voor gewaarschuwd, maar ik dacht dat overkomt mij nooit Op 6 april ben ik uitgerekend

label.Geplaatst op 2003-10-13 13:16:56


Hallo Suus. Ik ben net vandaag naar de huisarts geweest. Ik moet nu ook naar de gynaecoloog. Mijn man moet ook mee van hem. Ik weet ook niet precies wat mij te wachten staat. De huisarts (vrouw) zei dat je onregelmatige cyclus meestal komt van "luie" eileiders. Verder zei ze dat we daar ook bloed moeten prikken. En ze gaan vragen stellen over je gezondheid enz. Helaas is het verder voor mij ook afwachten. Dus als er nog mensen zijn die er meer over kunnen vertellen. Graag!!! Grtz. Ivana.

label.Geplaatst op 2003-06-03 09:00:16


Hallo Suus, Ik ben nieuw hier, en zie dat je al ontzettend veel reacties hebt gekregen, maar hoop dat je het niet overbodig vindt als ik de mijne toevoeg: Ik had ook geen eisprong, kreeg clomid (1 maand), ben in die maand 5 kilo aangekomen en had met iedereen ruzie, maar gelukkig ben ik meteen zwanger geworden, en na 9 maanden van een prachtige dochter bevallen (nu 6 jr). Hierna ben ik niet meer aan de pil gegaan, wilde weer in balans met mijn lichaam komen. De verwachting was dat ik voor een nieuwe zwangerschap ook clomid moest nemen, maar ik ben spontaan zwanger geworden, ongeveer 16 maanden na de bevalling. Na de geboorte van onze 2e dochter (nu 4) ben ik maar wel weer aan de pil gegaan, tot 3 maanden geleden, en nu ben ik 6 weken zwanger. Dus soms regelt het zichzelf gelukkig. Heel veel sterkte!! Pien

label.Geplaatst op 2003-06-24 10:46:52