© 2024 solvo B.V.

Gyno twijfeld eisprong op dag 21......

Hallo allemaal, ik en mijn vriend zijn nu meer dan een jaar bezig om zwanger te worden, en sinds een maand bij de gynocoloog. Ben netjes elke 27, 28 dagen ongesteld, alleen erg weinig, bijna 1 volle dag en de andere 2 a 3 dgn ergggggg weinig stelt bijna niets voor, maar de gyno zegt dat dit geen probleem is, wat ik al vreemd vind. Op dag 10 is er een inwendige echo gemaakt om de eisprong in de gaten te houden en op dag 14 toen was 5 op dag 14 was het 8 en op dag 17 was het 11,5 en vandaag op dag 21 was het 17.De eisprong moet tussen de 18 en 22 zijn is me verteld. De gyno zeg dat het nog niet gesprongen is en ze twijfeld of dat wel gaat gebeuren. Ook is er mede gedeeld vandaag dat ik zeker met 2 weken nog niet ongeteld ga worden(wat ik normaal 22 mei moet zijn). Moet volgende week bloed laten prikken op progesteron en prolactine. Ook komt er sinds 3 a 4 maanden dagelijks vocht/melk uit mijn tepels en soms spuit het er uit. De gyno twijdeld en weet niet wat het kan zijn, misschien zijn er meerdere mensen die dit mee hebben gemaakt, en hier mischien antwoord op hebben.

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren