© 2024 solvo B.V.

Hechtingen na bevalling

Vorige week woensdag zijn mijn hechtingen van de bevalling verwijderd, ik had er 3, ze kon er echter maar 2 vinden en heeft die er uit gehaald, ze ging er vanuit dat de 3e er vanzelf al uit was. Nu merkte ik echter vandaag dat er nog een zit, de diepste hechting.Ik ben naar de huisarts geweest maar die kon alleen het knoopje eraf knippen, de rest van de hechting zat vast gegroeid. Hij zei dat de rest er maar uit moest zweren. Wie o wie weet of dit klopt, en hoe lang dat duurt en of je er dan nog veel last van hebt??En groeit zo\\\'n hechting er altijd uit ook al is het geen oplosbare hechting? Of moet ik er toch nog door een ander naar laten kijken? Graag jullie reacties!


Dit gebeurt wel vaker. Het kan op zich geen kwaad. Als het gaat ontsteken moet je wel aan de bel trekken, maar meestal merk je er helemaal niets van.

label.Geplaatst op 2003-08-14 07:48:34


meestal komt zo'n hechting er dus zonder problemen uitgegroeid begrijp ik....gelukkig.... gr ikke

label.Geplaatst op 2003-08-14 09:07:23


Beste prille moeder, Maak je geen zorgen, komt er vanzelf uit en dat hoeft helemaal niet zwerend te gebeuren. Bij mij kwam 8 jaar geleden nog een binnenwaartse hechting los, die moest zgn. zelf oplossen. Op gegeven moment ontdekte ik een bultje/puistje. Toen ik het voorzichtig openmaakte, bleek er een groen puntje te zitten, ik trok met een pincet 6 cm. groene catgut-draad eruit!!! Van mijn eerste zoon die nu 19 jaar is. Ja dan sta je toch ff stom te kijken, maar ik kon erom lachen, dus geen paniek en lekker van je kleine aanwinst genieten!!!!

label.Geplaatst op 2003-08-22 12:42:50


hechting lost vanzelf op ,dit kan even duren maar het knoopje is er nu uit en dat scheelt meestal een heel stuk kan zijn dat je niet eens merkt dat de rest van de hechting weg is geniet van je kindje he??? en pas op jezelf

label.Geplaatst op 2003-08-18 20:50:10

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren