© 2024 solvo B.V.

Hechtingenpijn na Laparascopie

Hallo allemaal, Eind mei heb ik een laparascopie ondergaan waarbij een eileider en cyste zijn verwijderd. De operatie is goed verlopen, helaas duurt de hersteltijd bij mij erg lang. Na bijna 3 maanden heb ik nog steeds heel veel last van m`n hechtingen en dan vooral de binnenwaardse. Bij een nacontrole bleek alles er goed uit te zien en bleek ik een langere hersteltijd nodig te hebben. Ik heb me, vooral de eerste 6 weken, heel erg in acht gehouden. Daarna langzaam aan alles weer gaan doen maar als werkende moeder van 3 kinderen valt dat niet altijd mee! Mijn vraag is of meer mensen last van die hechtingen hebben? Ik heb ook veel last gehad na een paar baantjes zwemmen maar ook gewoon fietsen! De pijn is van buitenaf ook voelbaar maar toch meer van binnenuit, ook op de plek waar de eileider en cyste zijn verwijderd. Heeft iemand hier ook last van en misschien een tip?


Dit heeft inderdaad best veel tijd nodig. Ik voelde ook steeds zo'n brandende pijn van binnen. Het gaat naar verloop van tijd wel over. Je berichtje is inmiddels zo'n 3 weken oud. Ik hoop dat het inmiddels ook al weer wat beter gaat. Groetjes.

label.Geplaatst op 2008-10-12 10:16:10

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren