© 2024 solvo B.V.

Heeel veel pijn

hallo ik ben moeder van 2 kinderen verder gezond. mijn eerste kindtje is een i.v.f geworden en de 2de spontaan. Dat was een verrassing want ik heb heel veel last van cystens,en endometrose. Nu komt het nu met mijn eisprong heb ik heel veel pijn. Echt erg (ben echt wel wat gewend) en ook tijdens mijn menstruatie ook veel pijn ik ben al meerdere malen terug geweest bij mijn gynaecoloog maar die scheept mij steeds af met een pijn stiller fremax wie heeft dit ook en wat is er toen aan gedaan het beinvloed mijn leven zeker met 2 kinderen. Ik zelf zeg dat heel de boel er uit mag maar hij doet er niets aan. En die pijn stiller is geen oplossing voor het probleem ik wacht met spanning op een reactie


Prikpil of Mirena-spiraal, hierbij blijft de menstruatie zo goed als weg en heb je deze klachten dus ook niet meer.

label.Geplaatst op 2004-03-09 20:30:50


Hallo, Nou sorry maar de mirena is ook geen uitkomst. Ik heb zelf de mirena laten zetten in november en boek (nog) geen resultaten. Nou geven ze wel aan dat het 4 tot 6 maanden duurt voordat hij ingewerkt is maar volgens mij maakt het niets uit want het enige wat hij doet volgens mijn huisarts is het stofje progesteron afscheiden wat tegen een hevige menstuatie werkt, het doet verder niets af aan de eisprong want die krijg je nog gewoon.. Anno 2004 moet je de mirena zelf betalen à €180,- als je gewoon ziekenfons bent verzekerd, dus als ik jou was dacht ik hier even over na als alleen de reden de eisprong is.. Ook ik weet precies wat een eisprong is, als ik op dat moment als ik hem aan voel komen, niet vlug een zetpil zet (naproxen 500mg) dan maak ik een ware bevalling mee :( Ik weet wat je doormaakt maar inderdaad je moet er mee leren leven.. Ik ben met deze klacht zelf naar een gyneacoloog geweest en die adviseerd de pil.. Ik heb zelf ook 2 kinderen en ik heb er pas last van gekregen na mijn sterelisatie.. dus voor mij is de pil geen optie want die wilde ik niet vanwege de bijwerkingen waar ik nogal heftig op reageer. Sorry dat ik je niet met een tip verder kan helpen, maar mocht het zijn dat jij ergens tegenaan loopt wat wel helpt dan hoor ik het graag.. Groetjes, Jonneke

label.Geplaatst op 2004-03-29 19:18:30

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren