© 2024 solvo B.V.

Heftige bloeding

Hoi, De laatste maanden heb ik - zo aan het einde van de menstruatie - opeens enorme bloedingen. Er komt ineens zo veel bloed in een paar golven, dat je werkelijk helemaal onder zit. Mensen vroegen of het geen miskraam was, zo erg dus. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik denk dat het komt door de vleesboom die eind vorig jaar bij me is ontdekt. Het \'stomme\' is alleen: ik had altijd al wel hevige menstruaties, maar heb de laatste twee maanden pas die belachelijke bloedingen. In februari ben ik wel geopereerd aan de eierstok (cyste), waarna de eerste menstuatie vrij normaal was, en daarna dus die heftige bloedingen kwamen. Ik wil nu een Mirena-spiraal gaan nemen, want zo kan het niet verder. Heb ook net bloedarmoede gehad, en dit is niet bevorderlijk. Ik baal er wel van en ben toch ook wel een beetje geschrokken, al zal het vaker voorkomen? Groetjes, Reva


Hallo Reva, Lees net over je bloedingen,ik heb dat ook zo en gezien de klachten word er gedacht aan een vleesboom(is bij mij nog niet zeker)word eerst nog een echo gemaakt.Maar de klachten die je hebt komen overeen en omdat er bij jou een vleesboom is ontdekt zou het bloeden daar wel een aanwijzing voor kunnen zijn.Ga het eens navragen aan je arts.Grt Witchy

label.Geplaatst op 2008-07-13 15:58:52

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren