© 2024 solvo B.V.

Heftige pijn bij ovulatie

Wie kan mij hier meer over vertellen Ik ben 34 sinds september vorige jaar slik ik geen pil meer de menstruatie word steeds onregelmatiger en sinds 2 weken krijg ik steeds meer pijn in de buik (ben niet zwanger)alles is gecheckt in het ziekenhuis \\\\\\\\\\\\\\\"daar zeggen ze dat er tijdens de eisprong bloed vrijkomt in de baarmoeder wat zo de pijn veroorzaakt\\\\\\\\\\\\\\\" min buik is als beton en bij het koffiedrinken word ik ontzettend misselijk. De diagnose is gesteld ik weet wat ik heb en ben er aan geholpen het is endometriose bedankt allemaal groetjes Marika


Hoi Marika, Dat jouw menstruatie onregelmatig is na het stoppen van de pil, is niet iets om je druk over te maken. Dat gebeurd heel vaak. De pijn die je omschrijft zal een reactie van je lichaam zijn die weer alles via de normale weg moet gaan regelen. IK ken iemand die echt krom liep van de pijn.(Tot huilen aan toe.) Een harde buik zet mij wel aan het denken. Maar vanaf hier valt daar weinig over te zeggen. Die misselijkheid van koffie kan ook vele oorzaken hebben. Misschien is het gewoon even je maag die opspeelt. Ik neem aan dat ze ook gekeken hebben naar schijnzwangerschap. De persoon waar ik het over heb, had 4 maanden die ernstige buikpijn, daarna was ze zwanger. Ik zou dus zeggen, kijk het heel even aan. Succes Rwt

label.Geplaatst op 2004-06-17 18:59:22

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren