© 2024 solvo B.V.

HELP AUB vraag over ongesteld

ik ben 9 okt. ongesteld geworden en wel 10 dagen lang, bij de 10de dag heb ik geslachtsgemeenschap gehad met mijn man. 3 dagen ben ik niet ongesteld geweest en nu ben ik het alweer. wat kan het zijn ?? ben ik zwanger ?? wie helpt mij !!


het lijkt me niet dat je zwanger bent,mag ik weten hoe oud je bent?gebruiken jullie voorbehoedsmiddelen of niet?en ben je normaal gesproken regelmatig ongesteld?

label.Geplaatst op 2003-10-24 21:17:52


wij gebruiken geen voorbehoedsmiddel. ik ben sinds kort gestopt met de pil heb inmiddels een test gedaan negatief. kreeg vannacht vocht uit mijn borsten hoe kan dit allemaal, ik ben 24

label.Geplaatst op 2003-10-25 18:17:35


Als ik zwanger wil worden, en ik ben het niet, komt er bij mij ook altijd omstreeks de menstruatietijd melk uit mijn borsten, dat is schijnzwanger.

label.Geplaatst op 2003-10-27 10:19:43

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren