© 2024 solvo B.V.

HELP wie kan mij helpen sterf van de pijn in me bil en is erger aan het worden

hallo, ik heb in januari voor het eerst de prikpil gehad, nu heb ik ook sins januari een zeer pijnlijke bil ze dachten eerst een ontsteking maar blijkt dus niet zo te zijn omdat er geen pus uit die spier komt. na dat ik die prik had gehad is het daar gaan zwellen een kei hard blauw en rood. ik heb nu mijn 2de zware antibiotica gekregen. en helpt dus niks. de huisarts zegt dat hij wel goed is geprikt, maar hoe kan dat dan zo worden? en is ie dan wel veilig? herkent iemand dit, de dokter had het nu over een infiltraat of zo iets? ik hoop dat iemand dit herkent ik kan er verder niks over vinden en de chirurg weet ook niet wat dit is. ik loop hier dus al mee vanaf januari en het is steeds maar dikker en erger aan het worden.. het is net of er een eizeren staaf-bal zit zeg maar zo hard is het! mvg


Ik denk, dat er verkeerd is gespoten. Misschien kan de fysiotherapeut helpen?

label.Geplaatst op 2007-10-22 10:20:54


Hoi Wendy, ben je er al achter wat het is? Waarschijnlijk lucht meegespoten? Waarschijnlijk moet de plek 'opengelegd' worden? of is de werkzame stof niet opgenomen en daar op de plek geconcentreerd? Ik schrijf je omdat als artsen hun fouten toegaven of inzien dat 't daarvaandaan komt dat ze in de goede richting kunnen behandelen, maar heel wat mensen lopen eindeloos te dokteren omdat de oorzaak(hoe het begon, zo simpel) weggewuifd wordt. sterkte Jaëljah Peggy

label.Geplaatst op 2008-02-08 18:06:56

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren