© 2024 solvo B.V.

Help zwanger????

help ik vrij altijd met mijn vriend met een condoom, en 4 weken terug ben ik met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht omdat ze dachten dat ik een beroerte had wat gelukkig niet zo was het bleek een vorm van migraine te zijn (ik had spraakstoornissen en uitvalverschijnselen) ik heb toen een CT scan gehad nu maak ik me ernstig zorgen. ik bleef 1 week na die tijd erg moe en voelde me erg opgeblazen en aangezien ik een stoma heb via mijn navel en die problemen geeft kwam het in mij op kan ik niet zwanger zijn ook heb ik nog vaak als ik moe ben lichte hoofdpijn. en wat bleek na 3 testen van clearbleu ik ben zwanger 3 positieve testen nu ben ik erg bang ik weet niet wanneer ik zwanger ben geworden laatste menstruatie 12 mei was licht en 3 dagen niet veel bloed kan ik nu dan al zwanger zijn en een positieve uitslag van de test hebben???? en kan het kwaad dat ik door de ct scan ben geweest ik wist immers niet dat ik zwanger was ik ben zo bang wie kan mij helpen ik moet maandag pas naar de huisarts groetjes yvonne


Hoi, toen die scan was gemaakt, was het nog zo in het begin, dat het vast geen kwaad kan. Kan je de huisarts niet morgenochtend toch even bellen? Dan ben je geruster. Wacht anders rustig tot maandag, maak je niet al te veel zorgen want als het vruchtje niet goed is, wordt het meestal een miskraam. Dat is ook erg, maar minder erg dan een kindje dat niet goed is. Ik heb wel jaren terug, dat ik het nog niet wist een foto bij de tandarts laten maken, maar dat is natuurlijk wat anders dan een scan. Volgens mij kan het geen kwaad als het heel in het begin van de bevruchting is, want anders zouden ze van geen enkele vrouw in haar vruchtbare leeftijd een scan kunnen maken, als die vrouwen de pil niet gebruiken. En er zijn heel veel vrouwen die de pil niet gebruiken. Ik zou me niet al te druk maken, heel veel liefs en stekte!

label.Geplaatst op 2004-05-27 12:11:31


hoi ja meid dat is schikken maar ik eb wel een vraag voor je heb je medicijnen gehad? zoja welke dan? wil wel voor je kijken of die een test kan beinvloeden en als je 3 dagen licht bloed verlies heb gehad geen echte menstruatie kan het zijn dat het innesetling bloed kan zijn was die 12 mei wel de dag dan dat je je menstruatie moest krijgen dan? ik hoop dat ik jehelpe kan meid al vast veel sterkte groetjes agnes

label.Geplaatst op 2004-05-27 13:40:17


hoi ik ben naar de dokter geweest en die zij dat de ct scan niet echt kwaad kon omdat ik dan nog niet zo ver heen was. stelt me enigzins gerust maar niet helemaal nu bleek ook dat ik een fikse blaasontsteking had (in mijn stoma) nu heb ik antibiotica gekregen furandointine of zo kon geen kwaad zei hij ik hoop het. ik heb a.s. woensdag een afspraak bij de gyneacoloog ben benieuwd. ik hou jullie op de hoogte nu heb ik wat doffe pijn in mijn linker zij t.h.v de lies volgens mij kan dit kwaad???? groetjes yvonne

label.Geplaatst op 2004-05-29 12:05:06


Wel........ een dikke proficiat, hé!!! Wees blij, van ons ging het niet makkelijk! Voor onze zoon hebben we één keer IUI gedaan en was het direct prijs en voor onze dochter een 4 - tal IUI en dan 1 X ICSI!!! Prijs je gelukkig!!!! Ilse

label.Geplaatst op 2004-06-10 18:51:12


hoi agnes en aimee bedankt voor jullie reactie. aimee bedankt voor je lieve mail ik ben een beetje rustiger nu betreft de scan. ik heb mijn huisarts nog gebeld en kan morgen even langskomen ben benieuwd.ben erg bang dat ik een gehandicapt kindje krijg door dit alles, door mijn gezondheid kan ik dit niet aan. ik weet wat het is mijn zuster heeft ook een gehandicapt zoontje alleen is dit tijdens de geboorte gekomen ik weet hoe zwaar het is. agnes, ik slik op dit moment geen medicijnen. dus dit kan de test niet beinvloed hebben neem ik aan. omdat ik een stoma heb, heb ik mijn stomaverpleegkundige nog gebeld of dit van invloed kan zijn op de test nee dus, ik moet dus zwanger zijn. ik hoop het en ik hoop dat het allemaal goed is. ik hou jullie op de hoogte en probeer morgen nog even een berichtje te plaatsen liefs yvonne

label.Geplaatst op 2004-05-27 16:08:32

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren