© 2024 solvo B.V.

Hevig vloeien na verwijderen Mirena en start pil

Ik heb 19 november mijn Mirena laten verwijderen. Dit omdat ik 3 weken per maand vloeide. Nou ja, vloeien... Bruinige afscheiding. Twee weken voor het spiraaltje werd verwijderd ben ik met Yasmin pil begonnen (5 november). Een paar dagen voor het spiraaltje werd verwijderd, kreeg ik weer last van die bruinige afscheiding. Inmiddels is het 9 december en het komt met golven eruit. De ene keer kan ik bij wijze van een paar uur met 1 maandverbandje doen, vervolgens kan ik me ieder uur verschonen (tampon en maandverband helemaal vol). Ik dacht eerst een strip door te slikken, maar ben na een week na het starten van de tweede strip hiermee gestopt. Ik heb eind oktober begin november een echo gehad om te kijken of het spiraaltje wel goed zat. Dit zat goed, alles zag er goed uit. Zat wel een cyste, maar ook dit zag er goed uit en zou vanzelf barsten. Ik wordt inmiddels echt dood ongelukkig van. Is er iemand die weet wat dit zou kunnen zijn? Groet, Vicky

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren