© 2024 solvo B.V.

Hoelang nog afscheiding na curretage

Hallo, ik ken een meisje en heeft +- 8 weken geleden zuigcurretage gedaan. Nu verliest ze geen bloed maar is de afscheiding bruinig van kleur. Ze heeft t gevoel wel te gaan menstrueren, maar t blijft maar uit. De afscheiding is erg taai, komt er maar moeizaam uit. kan er sprake zijn van verklevingen en hoelang zou de menstruatie uit kunnen blijven? Is die bruine afscheiding wel normaal zolang? Je bent toch \"schoon\"na zo\'n curretage???


Dit is bij iedereen verschillend. Ik heb zelf in januari een zuigcurretage gehad en ik heb vier weken gevloeid daarna een paar dagen alleen bruine afscheiding en toen begon ik weer een week te vloeien. Ik ben toen eigenlijk gelijk toen mijn menstruatie kwam aan de pil begonnen en dan wordt dat weer geregeld maar zonder pil kan het langer duren is mijn verteld. Ik zal anders toch dse huisarts om advies vragen, het ligt er ook aan waarvoor zij een curretage heeft gehad, als het voor een overtijdsbehandeling was kan het zijn dat je nog even last houd van die bruine afscheiding. heel veel succes

label.Geplaatst op 2003-03-15 21:47:26

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren