© 2024 solvo B.V.

Hoofdje op schema lijfje ruim 2 weken achter

Ik had een vraagje heb vandaag een echo gehad bij gynacoloog en daaruit bleek dat het hoofdje op schema ligt en het lijfje ruim 2 weken achter moet ik me nu zorgen gaan meaken ben nu 33 weken zwanger


Welnee, elk kindje is weer anders, mijn derde kindje liep ook een hele tijd 2 weken achter op schema en ik was ook ineens heel erg bezorgd. Dus de volgende controlle nog maar eens gevraagd....niets aan de hand. Als er echt reden tot bezorgdheid is, dan zou je Gyn er wel wat over zeggen hoor, ze verzwijgen niks! En bedenk ook dat zulke metingen, maar metingen zijn...het hoeft in werkelijkheid niet precies zo te zijn. Niet roken/drinken en gezond eten geeft je kindje in ieder geval de meeste kans om goed te groeien en ontwikkelen! Groetjes van Petra, 3kids, 4jr,2jr,11weken.

label.Geplaatst op 2007-09-12 23:40:06


Ik zou me niet zo snel zorgen maken. Zoals ook met gewone kinderen kan het ene soms sneller groeien dan het andere. Kan best zijn dat het over 2 weken gestabiliseerd is. Wat zegt je behandelend arts/verlooskundige hierover? Als je twijfels heb, kan je altijd bij hen terecht, hun weten ook wel dat een baby iets unieks is en willen je best te woord staan. Het is toch tenslotte weer een nieuw leven, vooral in Nederland staan ze hoog op de lijst wat het nieuw geboren leven betreft. Ik wens je het allerbeste en veel sterkte met de laatste loodjes en ik hoop dat je straks een kerngezonde baby op de wereld zet.

label.Geplaatst op 2007-09-14 10:31:11


bedankt voor jullie reacties ben er nu wel wat geruster op bedankt

label.Geplaatst op 2007-09-15 23:09:13

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren