© 2024 solvo B.V.

Ik transpireer niet meer??

herkent iemand dit ,ik ben 47 jaar en heb allerlei klachten ,waaronder sinds een maand of 4 transpireer ik amper nog tot helemaal niet meer ,ook zitten mijn porien helemaal dicht ,ik ben aan het sukkelen met de overgang mijn huisarts zegt dat het niet normaal is dat ik niet meer transpireer en ik was bij een alergoloog die ontdekte dat ik allergisch was voor huisstofmijt ,en hij zegt dat het wel kan horen bij de overgang geen transpiratie meer, ik maak mij wel zorgen ,ik hoor dit ook nergens dat je niet meer transpireert ,ik hoor nu te zweten zegt mijn huisarts en wil mij doorverwijzen maar waarheen dan ,is er iemand die dit ook heeft of heeft gehad of dan wel iemand kent,ik heb heel veel spanningen in mijn leven nu en een heel zwaar jaar achter de rug ,kan dit ermee te maken hebben??


Hallo Transpireer je alleen niet meer of heb je ook last van droge ogen, mond enz. Grtjes

label.Geplaatst op 2010-06-07 14:13:31

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren