© 2024 solvo B.V.

Inwendig onderzoek+ foto

Ik krijg een inwendig gynaecologisch onderzoek: doet het pijn en wat gebeurd er allemaal, en wat doen ze allemaal in je vagina. Ik krijg ook een baarmoeder foto doet dat pijn wat doen ze allemaal in je vagina en wat gebeurd er allemaal vertel het me alstublieft groetjes Onixina


Hoi, volgens mij hoef je je niet druk te maken over de pijn. Zelf krijg ik binnenkort ook deze onderzoeken en mijn gynacoloog heeft me gezegd dat het absoluut geen pijn ging doen. Ook van mijn vriendin kreeg ik te horen dat het geen pijn doet. Het lijkt een beetje op een uitstrijkje maken. Succes.

label.Geplaatst op 2003-03-12 20:58:11


Waarom heb je die vragen niet aan je gynaecoloog gesteld, goeie tip: bel afd. gynaecologie waar je loopt en vraag ze het hemd van hun lijf, want op deze site kan je verschillende reaktie krijgen. Sterkte, 'k weet wat het is en bij mij viel het reuze mee!

label.Geplaatst op 2003-03-25 12:41:17

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren