© 2024 solvo B.V.

Is dit normaal!!!!!

hoi als ik ongesteld ben heb ik af en toe kleine stukjes vlees in mijn maandverband zitten .Het is geen slijmpropje of bloedpropje is dit normaal.


Nee, dit is niet normaal. Het kan wel voorkomen, dat boven de 35, dat je oud bloed aan je tampon hebt zitten, dat ziet eruit als zwarte kloddertjes (bah), dat schijnt wel weer redelijk normaal te zijn als je ouder bent. Maar misschien kun je wel beter ff naar de huisarts gaan, voor de zekerheid.

label.Geplaatst op 2004-02-11 18:00:28


Ik heb het soms ook een beetje en de eerste keer (ong. 5 jr geleden, ik was toen 30) schrok ik ook. Heb er verder geen aandacht aan besteed en nu ben ik zwanger, en daar hebben we nog geen 2 maanden op moeten wachten! In mijn geval blijkt het dus geen slecht teken van iets. Hoop voor jou ook niet. Let wel; bij mij is het niet veel (maar soms wel een schrikbarende klont, yek) en ook niet elke maand per se. Als dat bij jou wel zo is, zou ik voor de zekerheid wel even naar de dokter gaan. 't beste!

label.Geplaatst op 2004-02-11 19:30:59


hallo Ik heb dit nu ook, alleen als ik plas het zit niet in mijn maandverband. Toen ik de pil nog niet slikte had ik het heel erg, tijdens de pil had ik er geen last van ik ben gestopt met de pil en nu heb ik het dus weer, alleen minder erg. groetjes.

label.Geplaatst op 2004-02-12 10:10:24


nienke heb je ook pijn in je onderbuik lijkt wel de eileiders als je iets te snel opstaat?

label.Geplaatst op 2004-02-13 09:16:43


ik heb het ook altijd.

label.Geplaatst op 2004-02-12 21:31:18


Dat heb ik inderdaad ook als ik ongesteld ben. Heb het al eens met een gynaecoloog besproken maar die zei ook dat het normaal is voor sommige vrouwen. Sinds ik de pil weer slik is het trouwens een stuk minder geworden. Succes Nienke.

label.Geplaatst op 2004-02-17 21:49:49

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren