© 2024 solvo B.V.

Is dit raar?

Ik heb met nieuwjaarsnacht een paardruppeltjes bloed verloren met het afvegen. Sinds dien tot gisteren best veel ook wel, bruin slijmverlies gehad. Nou vanochtend weer wat bloed bij het afvegen, maar toen ik een tampon in deed, om die er even later er weer uit te halen (ivm dat ik dacht dat het een menstruatie was), was die helemaal schoon. Nu ook niks meer. Geen witte afscheiding niet bruin helemaal niks meer. Ook probeer ik te bedenken wat het geweest kan zijn maar ik kan zo niks bedenken. Hopelijk kan iemand mij helpen. Heb namelijk een hekel aan dokters dus dat is ook niet mijn aller eerste optie. liefs Swiggy


Beste Swiggy. Ik kan je vraag niet echt goed beantwoorden omdat je geen leeftijd erbij vermeld hebt. Zit je in de overgang misschien. Ik heb die ellende van wel of niet vloeien en dan weer afscheiding en dan weer bruin ook gehad. Het heeft meestal niets te betekenen. Het zijn vaak tekenen dat je in de overgangsfase komt of bent.

label.Geplaatst op 2007-01-12 15:56:43


Hoi Swiggy, Een paar weken geleden had ik ook last van een tussentijdse bloeding. Vond ik heel raar, dus heb ik contact opgenomen met de huisartsassistente. Ze vroeg mij of ik een keer was vergeten de pil in te nemen. Ja dus. Ik had een doorbraakbloeding. Ik moest op de normale wijze doorgaan met de pil, dan zou het vanzelf overgaan. Ze had gelijk. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Mocht je vaker last hebben van tussentijdse bloedingen of van bloedingen tijdens/na geslachtgemeenschap, dan zou ik zeer zeker even naar de huisarts gaan om het te laten controleren. Sterkte en liefs, Milah

label.Geplaatst op 2007-01-13 10:13:38


Mulleke, ik heb hetzelfde als Swiggi en dat nu al een paar weken lang. Ik ben 47 jaar, een test of ik in de overgang ben blijft mijn huisarts weigeren. Maar heb eigenlijk al vanaf mijn 35ste last van die overgangs klachten. En juist dáárom geloofde hij me maar niet! Ik was daar te jong voor! Word hooguit 1 a 2 maal per jaar nog ongesteld. Maar nu zit ik dus sinds enkele weken ook met dat probleem dat ik bij het afpoetsen zeg maar, een béétje bloed afveeg. Dan heb ik daar weer enkele dagen geen last van,(bij het afpoetsen dan) alleen merk ik wél dat op m´n inlegkruisje donkere "plekken" te zien zijn. (opgedroogt bloed?) en het ruikt ook zo erg. Daarom was ik dus weer met de pil begonnen (ben ik nu al 13 dagen mee bezig) in de hoop dat ik dan van die lichte bloedingen af zou zijn....NIET dus! Is er dan misschien iets anders aan de hand of is dit toch normaal als ik inderdaad in de overgang ben...? En mocht dit normaal zijn...is er een manier om dan alsnog van die lichte bloedingen af te komen...? Misschien weet jij hierop ook niet het antwoord Mulleke, maar misschien dat iemand anders dan hier een antwoord op weet? Groetjes, Lisa

label.Geplaatst op 2007-02-18 16:06:28

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren