© 2024 solvo B.V.

IUI

Wie is er zwanger geraakt door IUI en hoeveel pogingen waren daar voor nodig. Ben zelf nu met poging 3 bezig.


Deze vraag zou ik aan je gynaecoloog stellen (en schrijf de percentages om zwanger te raken dan op waar hij/zij bij zit; dan kan je het thuis makkelijk nalezen). Daar heb je meer aan dan een enkele ervaring van een ander persoon. Zelf weet ik de percentages niet uit mijn hoofd, maar ik weet wel dat die niet zo hoog zijn.

label.Geplaatst op 2004-06-29 23:17:50


hoi mag ik vragen aan je waarom erbij jullie IUI gedaan wordt? bij ons is dat omdat het van mijn man niet helemaal goed is als dat bij jullie ook zo is dan heb ik meschien nog een aantal opties voor jullie dat het zaad beter kan worden mijn man gebruikt dat ook namelijk en we hebben zelf het gevoel dat het helpt groetjes agnes

label.Geplaatst op 2004-07-08 14:00:31


Ik ben zwanger geraakt na poging 1 maar kreeg toen een miskraam en toen bij poging 3 raakte ik zwanger van ons zoontje die inmiddels bijna 4 is. Nu zijn we weer "bezig" en hebben al weer 6 pogingen gehad, nu gaan we verder met behulp van menopur, een hormoon dat er voor moet zorgen dat er een eitje extra rijpt zodat je dubbele kansen hebt. Spannend dus! Succes!

label.Geplaatst op 2004-09-19 16:28:17


hoi ik ben zelf zwanger geraakt met iui en die heb ik 4x gehad de gyn van toen die zei gemiddeld zijn de vrouwen zwanger bij\na 3x keer maar dat is al ruim 5 jaar geleden groetjes agnes

label.Geplaatst op 2004-07-08 13:57:26


Ik ga binnenkort beginnen met IUI. Ik vind het heel eng maar ik hoop dat het goed gaat komen. Bij ons is er na onderzoeken niets aan de hand maar we zijn al 4 jaar aan het proberen. In maart had ik zonder dat ik het wist een zwangerschap. Ik was dus de zwangerschap aan het afbreken aldus mijn lichaam.Zo doende hebben ze geconstateerd dat ik zwanger was. Zijn er nog dingen die ik in de gaten moet houden een goed advies is nooit weg. Alvast bedankt.

label.Geplaatst op 2004-11-03 16:08:59

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren