© 2024 solvo B.V.

Kans op meerling

kan iemand mij vertellen waar ik meer kan vinden over de factoren van het krijgen van een meerling. wij hebben al een tweeling en willen weten of de volgende zwangerschap weer een meerling kan worden. dus welke factoren er meespelen.


probeer het ff via google. typ dan in meerlingen. misschien dat je daar een site tegen komt die je er wat meer over kan vertellen. volgens mij heeft het krijgen van een meerling vaak te maken met erfelijkheid. althans dat je er aanleg voor hebt. niet dat je het zelf kunt beinvloeden.

label.Geplaatst op 2007-02-16 09:18:45


inderedaad via google, bloed laten testen op een bepaald hormoon waaraan af te lezen is hoeveel rijpe eitjes een vrouw afzet per cyclus

label.Geplaatst op 2007-02-19 21:20:20

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren