© 2024 solvo B.V.

Keizersnede mogelijk????

ik heb bij eerst zwangerschap zware bekkeninstabiliteit gehad plus dat mijn dokter inschatte dat dit een wan verhouding was kwa kind moeder.Dus hij stuurde me naar het ziekenhuis omdat hij inschatte dat mijn dochter niet op de normale manier geboren kon worden en tevens dat hij eigenlijk vond dat er misschien naar de mogelijkheid moest worden gekeken om het kind eerder te halen dan bij eind zwangerschap.ik sliep namelijk maar 2 uurtjes de nacht en dat al 2 mnd lang. Nu kwam ik in het ziekenhuis en daar vonden ze het allemaal onzin dus maar gewoon doorlopen.En toen gign ik twee weken overtijd en toen ze de kleine wouden gaan halen bedacht zij de dag daarvoor te komen.Maar na een snelle ontsluiting 4.5 uur kreeg ik persween en de bevalling begon en met een hoop pijn was het eindelijk zover want ze werd geboren maar toen het hoofdje erwas bleef de rest vast zitten en dat gaf dus problemen dus funfusexpressie en met twee handen naar binnen en schouders bij elkaar duwen. Mijn dochter werd blauw en ik viel bijna weg maar ze is er toch uit geekomen. Nu ben ik een half jar bezig geweest voor mijn vagina etc niet meer zeer deed en ik normaal na wc kon etc. Dus nu komt het probleem ik ben weer bezig om zwanger te raken maar wat nu verder als het weer zo gat als bij mijn dochter en mijn huisarts verwijsd mij weer door naar het ziekenhuis.Kan ik gaan proberen voor een keizersnede gezien mijn verleden en dat ik dan weer een groot kind krijg en bekkeninstabiliteit.Wat zijn de mogelijheden?????Groetjes heidi


Als ik jou was, zou ik ook aan de gynacoloog vragen of hij een keizersnede wil doen, en ik denk dat hij dat heus wel wil.........er is natuurlijk wel iets, van...... de weg is nu gebaand....

label.Geplaatst op 2003-11-19 15:33:49

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren