© 2024 solvo B.V.

Knobbel in onderbuik voor menstruatie

Dag iedereen. Net voor ik mijn regels krijg (zowat een week ervoor) tot goedweg midden mijn menstruatie, voel ik altijd een knobbel links onderaan mijn buik. Het doet geen pijn, maar het is gewoon griezelig dat te voelen. Van zodra mijn regels voorbij zijn, verdwijnt ook dat knobbeltje. Wat zou dit kunnen zijn? Eerlijk gezegd voel ik dit al een aantal jaar, maar heb dit nooit gevraagd aan mijn gynaecologe. Het is gewoon dat we nu willen beginnen aan kindjes, dat ik toch wel wil weten of alles ok is ... Alvast bedankt voor de reacties! Lieve groeten, Layla

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren