© 2024 solvo B.V.

Krampen links onderin de buik

Hallo, Ik heb een vraag, ik heb nu ruim een week krampen links onder in de buik, het voelt aan als menstruatie krampen, ik heb hierbij ook een wat hogere temperatuur (37.7)einde van de dag, in de ochtend is dit (37.1) Ook ben ik eerder moe. Kan iemand me gerust stellen, ik ben bang voor een onsteking aan de baarmoeder of aan 1 vd eierstokken.


Hallo pipster Ik heb je vraag gelezen over de krampen en kwam mij bekend voor,heb je toevallig een spiraaltje? Gr Marga

label.Geplaatst op 2007-08-08 09:16:00


Hoi Pharok, Nee ik ben aan de pil :-(

label.Geplaatst op 2007-08-08 10:26:07


Hallo pipster, Die krampen zijn toch een teken dat er iets niet goed is. Ik zou naar de H-arts gaan en niet mee blijven lopen, stel dat er iets woekerd en er infecties in je buik onstaan dan ben je alleen maar ver van huis. Dus maak maar gauw een afspraak met je H-arts die stuurd je vanzelf wel door als dat nodig is. En als die je laat lopen en je hebt er geen goed gevoel bij gewoon blijven aandringen. Je hebt maar 1 lichaam en daar moet je zuinig op zijn, zelf voel je het beste of iets niet goed is en vertrouw daarop. Sterkte ermee Groetjes Marga

label.Geplaatst op 2007-08-08 10:51:54


Je hebt ook helemaal gelijk, ik heb een afspraak voor morgen, dus ik hoop dan wat meer te weten te komen! Bedankt voor je snelle reactie!! Groetjes Pris

label.Geplaatst op 2007-08-08 12:36:00


wat er als 1ste bij me opkomt is blindedarmontsteking, zeker omdat je schrijft dat je koorts hebt. Ik zou gewoon ff langs de huisarts gaan, want mocht het een blindedarmontsteking zijn moet je dat niet onderschatten

label.Geplaatst op 2007-08-09 20:37:20


Bedankt voor je reactie!! Ik ben inmiddels drie maal naar de huisarts geweest en die kunnen niets vinden inwendig..dus nu wordt ik doorgestuurd naar het ZH voor een echo...mijn huisarts denkt dat ik zwanger ben ondanks negatieve uitslag. Ben dus nog wel even bezig :-((

label.Geplaatst op 2007-08-23 13:11:06

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren