© 2024 solvo B.V.

Langdurige menstruatie, Poliep, Medicijnen werken niet

Ik ben 28 jaar oud moeder van 2 kids. Ik slik al jaren de pil ben begonnen met mycrogynon 30 nu slik ik al twee jaar de 50. Altijd op tijd geslikt niet aan de hand, drie weken geleden gestopt met de pil, en de 1e week normale menstruatie wel met stolsels en ik ben begonnen aan me nieuwe strip echter is het bloeden TOT DE DAG VAN VANDAAG niet opgehouden, ik verlies nog veel bloed en stolsels. Ben met spoed via de ha naar de gynaecologie gestuurd in het ziekenhuis. Daar is alles onderzocht en merkten tijdens inwendig onderzoek dat mijn baarmoeder gevoelig is. Heb een echo gehad en daaruit zagen ze een klein poliepje in mijn baarmoeder zitten. Wat dan volgens de Gynaecoloog het heftige bloeden veroorzaakt ook zag je op de echo erg veel stolsels. Nu wordt ik over een paar dagen geholpen onde plaatselijke verdoving halen ze het poliepje weg heb medicijnen gehad eerst de orgametril om de bloeding te stoppen/verminderen dit hielp helemaal niet toen heb ik de cyklokapron gekregen. Hier wordt het bloeden idd wel iets minder van maar ben toch weer doorgelekt verlies toch nog steeds stolsels Is dit normaal? Mijn bloedwaarden zijn normaal alleen een ijzergebrek (logish met zoveel bloedverlies) Ik heb koorts gehad hoogste temp was 38.1 paar dagen geleden maar is al drie dagen normaal 37.4


Volgens mij is het wel normaal in zo'n geval, je lichaam wil het eruit werken, dus daarom veel bloedverlies. Gelukkig wordt je snel geholpen! Sterkte ermee!

label.Geplaatst op 2009-01-27 01:45:06


Hoi, had voor2,5 week terug ongeveer het zelfde, mijn zoveelste heftige menstruatie (ik d8 eerst dat het door hormonen kwam). staal pillen en ook de cykloprapon, hoeveel dagen heb je de laatste geslikt? bij mij werkten ze pas echt de 3e dag. en elk lichaam is verschillend dus. hoeveel dagen nog tot je onderzoek? en welk onderzoek krijg je? gaan ze het weg halen dmv hysteroscopie? waarschijnlijk ben je na het verwijderen van de poliep er gelijk van af tenminste als ik ervaringen van anderen op andere forums lees. ik krijg zelf naar aanleiding van inwendige echo waarop ze 2 vleesbomen zagen een hysterscopie maar daarmee gaan ze in eerste instantie alleen even verder kijken. In jou geval lijkt het me niet normaal dat je nog steeds bloed verliest en als dat onderzoek nog echt een paar dagen weg is zou ik toch even voor de zekerheid bellen met HA of GYN en overleggen of je nu moet wachten tot het onderzoek of dat ze nog wat anders kunnen proberen. heel veel sterkte! p.s je zal ondertussen het onderzoek wel hebben gehad sorry ik zie nu pas dat het al wat langer erop staat :S hoe is het nu?

label.Geplaatst op 2009-03-18 08:33:22


Hoi Sweetlove, ik ben natuurlijk geen arts maar volgens mij is het normaal, Ik zelf heb namelijk bijna hetzelfde meegemaakt.(en eigenlijk nog), Ook ik verloor veel bloed en hele stolsels, bleek poliep en vleesboom (heb ook diverse medicijnen en zwaardere pil gehad en hielp niet) zijn een jaar geleden verwijderd, menstruatie werd wat minder maar is nu weer terug, onregelmatig en hevig , bij mij blijkt de overgang de oorzaak te zijn( ik slik dus soms ook cyclocapron) Dus hevig bloedverlies met stolsels is medisch niets ernstig maar wel heel vervelend. Ik wens je sterkte met je ingreep (bij mij viel die reuze mee) en hoop voor jou dat het dan beter gaat. P.S. vraag pillen voor je laag ijzergehalte.

label.Geplaatst op 2009-03-20 09:57:44


Sorry voor de late reactie, hoop dat je er toch nog wat aan heb

label.Geplaatst op 2009-03-20 10:02:56


Hoi Lieve mensen bedankt voor jullie antwoorden... Bij mij is het poliepje weggehaald met een hydroscopie (ofzo haha) en toen ging het slechter met mij, bleek dat ik een infectie hebt opgelopen tijdens die ingreep met als gevolg een hardnekkige eierstokontsteking aan beide kanten ik heb 9 dagen in het ziekenhuis gelegen waarvan 7 aan het infuus. In die tussentijd is het bloeden gelukkig wel gestopt en ik moet nu de pil doorblijven slikken minimaal een halfjaar om zo mijn baarmoeder ff wat rust te geven. Momenteel gaat het wel iets beter we zijn nu bijna 2 maanden verder en ik begin nu pas wat op te knappen, mijn bloedwaardes waren nog sterk verhoogd wat wijst op een infectie/ontsteking en zijn pas deze week aan het dalen dus gaat goeie kant op Moet ook wel na een antibiotcashot in het ziekenhuis van een week daarna nog 3x antibiotica gehad in tabletvorvm pfffff met alle bijwerkingen van dien. Al met al het gaat nu goed, op een ontstoken wortelpunt na maar dat is een ander verhaal hahaha doei doei

label.Geplaatst op 2009-03-20 10:28:27

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren