© 2024 solvo B.V.

Lange menstruatie.

hallo, Ik ben vorige week weer ongesteld geworden en mijn menstruatie duurt NOOIT langer dan 5 dagen. Ik werd dus ongesteld en het was al gelijk heel anders dan normaal. De eerste dag was het heel weinig en voornamelijk gewoon afscheiding met een beetje bloed erdoor.(het was daarom eerder licht roze) 2e dag was nog steeds afscheiding maar dan met helder bloed het duurde ongeveer 4 dagen en de 5e en 6e dag was het alleen heel weinig oud en donker bloedverlies met stolsels. daarna dag 7 was ik schoon en de 8e dag begon het weer met oud bloedverlies ook voornamelijk slijm en stolsels maar nog niet heel veel. dag 9 werd het bloedverlies weer meer en was erg donker van kleur met nog steeds stolsels en dag 10 was het zelfde als dag 9 en ik zit nu op dag 11 en is nog steeds hetzelfde.de nacht van dag 10 op dag 11 werd ik midden in de nacht wakker omdat ik opeens heel erg misselijk was en moest overgeven.voelde me dag 10 gewoon normaal dus het kwam uit het niets. misschien dat dat komt omdat me menstruatie zo raar is. ik wil graag weten waarom me menstruatie zo raar is want ik heb dit nog nooit gehad. ik heb al die dagen geen buikkrampen gehad die ik normaal wel heeel erg heb.ik slik verder geen medicijnen en ook de pil slik ik niet.ik wil heel graag zwanger worden dus ben erg teleurgesteld dat ik ongesteld ben geworden ook al voelt het niet als een menstruatie. ik heb verder geen stress. ik hoop dat iemand tips heeft wat het misschien kan zijn! Groetjes

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren