© 2024 solvo B.V.

Last van menstruatie

hallo allemaal sins mijn zwangerschap 11 jaar geleden heb ik meer last gekregen van mijn menstruatie. vroeger kreeg ik een steek in mijn rug en wist ik dat ik mijn menstruatie kreeg. voor de rest moest ik echt een wekker zetten dat ik mijn dingen ging verwisselen anders vergat ik het. nu 11 jaar later,bloed ik heel hevig met dikke klonters. zodra ik opsta heb ik alles vol liggen. dit duurt vaak 10 dagen. naast dit heb ik veel pijn in mijn benen en ben ik ontzettend moe en chagrijnig. bij het minste geringste huil ik en sta ik dagelijks met migraine op. nu moet ik er ook bij zeggen dat ik een chronisch migraine patiënte ben. dit alles naast dat ik vele aandoeningen heb ligt zwaar op mijn dagelijks leven. ik ben dan al verschillende keer naar de dokter geweest gynocloog, en elke keer krijg ik het zelfde antwoord. ik moet de pil nemen. ik heb de pil gehad,prikpil waar ik in 6 maanden 15 kilo mee was aangekomen,spiraal die ipv verticaal moest zitten horizondaal zat. ik ben alleenstaande moeder en merendeel van de maand lig ik op apen gapen dat is niet leuk. ook heb ik soms dat ik mijn periode oversla en dan weer telaat en dan weer te vroeg. een keer moest ik naar de gyn en die zei ik had een verzakte baarmoeder een kieste zo groot als een tennis bal en te dikke baarmoederslijm. ik moest als ik mijn menstruatie terug komen. met veel pijn en moeite en beetje geluk moet ik zeggen, ging ik terug hij keek weer en zei oh alles is goed. ik vroeg nog hoe dat kon hij zegt ja alles is weg en dat je dikke baarmoederslijm hebt dat kan aan je bouw liggen dus je hoeft je nergens zorgen om te maken. als ik mijn menstruatie krijg ben ik al een week voor de menstruatie sagi,down enz enz dan heb ik het 2 weken menstruatie en dan kan ik weer een week lekker vooruit en dan begint het gezeik weer. dit is toch geen leven? en mijn buik is zo dik en opgezwollen dat het lijkt dat ik 8 mnd zwanger ben. nu willen ze me weer een aansmeren mirlene of zo iets die ligt thuis maar door het vele vloeien en de migraines kan ik me bed soms niet eens uit hoe wil ik dan het ziekenhuis in komen. naast dit heb ik eerlijk gezegd geen zin meer in een spiraal. is er ook een andere oplossing? want mijn baarmoeder verwijderen willen ze niet ze zeggen dat ik te jong ben 35 en dat ik dan in de overgang kom, niet dat ik dat erg vind want daar zijn ook pilletjes voor en wie zegt dat ik er last van ga krijgen maar goed snap het ook wel. ik heb hiernaast ook een bloedarmoede en b12 tekort vandaar dat ik dan ook slap ben en geen puf heb naast dat pijn energie vreet. wat kan ik nog meer doen? ik zou er het liefst mee omgaan als met mijn andere aandoeningen zo van het is nu eenmaal zo en daar moet je mee omgaan. maar dit lukt me dus echt niet zo. alvast bedankt


Hoi, ik heb ook sinds 2 jaar hevigere menstruaties, in de eerste instantie was de oorzaak vleesboom en poliep, die zijn ook verwijderd, maar nu weer hele stolsels en soms duurt de menstr. 2 weken om gek van te worden. Ik slik nu cyclocapron en die werkt redelijk, kan nu soms 2 a 3 uurtjes met tampon doen. Maar het blijft vervelend bij mij zou het nu door de overgang komen(dit kan )misschien moet je je daarop ook eens laten testen (leeftijd zegt niks). En ik begrijp ook dat je het soms niet ziet zitten, dat afhankelijk zijn van je lichaam bha. Nou sterkte (p.s kijk een op de site vrouw en overgang ging voor mij een wereld open)

label.Geplaatst op 2009-03-20 10:16:03

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren